Шкільна бібліотека збирає дуже багато дітей. В ній розміщено дуже багато як і дитячої, так і юнацької літератури. Маючи не тільки , навчальні матеріали, бібліотека привітно приймаю будь-яку вікову категорію.

/Files/images/виставка.jpg /Files/images/bblotekar/20211026_100342.jpg /Files/images/bblotekar/20211026_100351.jpg

Виставка присвячена українському одягу

/Files/images/bblotekar/DSCN0031.JPG /Files/images/bblotekar/DSCN0030.JPG /Files/images/bblotekar/DSCN0032.JPG

Виставка 19.10.2016 року. Районний семінар учителів української мови та літератури

/Files/images/bblotekar/DSCN0001.JPG

/Files/images/bblotekar/DSCN0002.JPG

Місячник шкільних бібліотек(жовтень 2016 року)

ПЛАН Красилівської ЗОШ І ІІІст
проведення місячника шкільних бібліотек протягом жовтня 2016 «Книга і читання - важливий чинник у вихованні духовних цінностей учнів»
№ з/п Зміст заходу клас Дата проведення Відповідальний
1 Відкриття місячника Усний журнал: «Жовтень єднає» 1-11 3-4.10 Бібліотекар
2 Проведеь ня акції «Подаруйбібліотеці книгу з власним автографом» учні вчителі 3-31.10 Бібліотекар
3 Книжкові виставки: «Її велич українська книга», «Сам на сам з новою книгою», «Що читали мої батьки» 1-11 3-31.10 Бібліотекар
4 Конкурс малюнків «Ми чи таємо і малю мо» Выставкам; іюнків для дитячиі книги 2-4 3-20.10 Бібліотекар
5 Конкурс бу .трейлерів «Сучасна українська література» 9-11 3-20.10 Бібліотекар
6 Фотоконкурс «Дитина і книга' 8 3-20.10 Бібліотекар
7 Б ліцоп иту ваккт «Твоя улюблена кг та» 4-6 3-20.10 Бібліотекар
8 Екскурсії до бібліо еки «Ключ від бібліог і СИ» 1 10.10- 20.10 Бібліотекар
9 Літературна кав’ярня «Час читати» 10 21.10 Бібліотекар
10 Бібліотечний урок «Зупинись на хвилинку, подивись на новинку» 2-7 1-31.10 Бібліотекар
11 Підведення підсумків проведення місячника 28.10 Бібліотекар

План роботи бібліотекаря на 2016-2017 н.р.

Звіт про роботу бібліотекаря за 2015-2016 н.р.

Тиждень книги

Згідно плану роботи бібліотеки Красилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено тиждень книги з нагоди відзначення 23 квітня 2016 року «Всесвітнього дня книги і авторського права».

Тиждень книги проводився з 25 квітня по 29 квітня 2016 року.

Дата Заходи Учасники Виконавці
25.04.2016 Урочисте відкриття Тижня Хвилина читання «Моя улюблена українська книга» Знайомство з бібліотекою: «Хай Україна вся читає, бо книга нас усіх єднає» 1-4 класи 1-2 класи Бібліотекар
26.04.2016 День книголюба Свято книги: «Мій дім – моя родина» Квітка бажань «Хочу бачити в бібліотеці» Огляд періодичних видань: «Журнальна карусель запрошує» 1-4 класи 1-9 класи Учні, вчителі Бібліотекар
27.04.2016 День казки Свято казки: «Світ чарівних казок» Огляд книги: «Розмальовка для душі» Анкетування: «Краща книга року» 5-7 класи Бібліотекар
28.04.2016 День ерудита Інтелектуальна гра: «Перевір свою кмітливість» Екологічний брейн-ринг: «книга – джерело знань» 10-11 клас Бібліотекар
29.04.2016 Закриття тижня Виставка книг подарованих бібліотеці Підбиття підсумків Відзначення переможців Учні, вчителі Бібліотекар

/Files/images/bblotekar/DSCN4137.JPG

/Files/images/bblotekar/DSCN4144.JPG

/Files/images/bblotekar/DSCN4149.JPG

/Files/images/bblotekar/DSCN4161.JPG /Files/images/bblotekar/WP_20160314_10_03_21_Pro.jpg

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек 2015 проходитиме під гаслом «Виховуємо громадянина – патріота України»

З 2008 р. Міжнародна асоціація шкільних бібліотек (IASL) започаткувала щорічне проведення в жовтні Міжнародного місячника шкільних бібліотек.

Електронні підручники за новою програмою

Підручники для 4 класу (Нова програма)

Підручники для 7 класу (Нова програма)

Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти)

Природознавство і Біологія для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Хімія для 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Українська мова для 5-9 класів з українською мовою навчання

Українська мова для 5-12 класів з українською мовою навчання

Українська література для загальноосвітніх навчальних закладів (5–9 класи)

Українська література для загальноосвітніх навчальних закладів (5–12 класи)

Зарубіжна література програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5–9 класи

Українська література для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою та мовами навчання національних меншин

Болгарська мова для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання

Гагаузька мова для 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання

Мова іврит для 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання

Кримськотатарська мова для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською (російською) мовою навчання

Молдовська мова для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання

Польська мова для 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання

Ромська мова для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання

Російська мова для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів із українською мовою навчання (початок вивчення з 5 класу)

Російська мова для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів із українською мовою навчання

Румунська мова для ЗНЗ з навчанням українською мовою (початок вивчення румунської мови з 1 класу)

Румунська мова для ЗНЗ з навчанням українською мовою 5-9 (початок вивчення з 5 класу)

Словацька мова для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання

Іноземні мови для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів; англійська мова (остаточний варіант)

Новогрецька мова (як іноземна) для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Польська мова (як іноземна) для 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Мистецтво програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Математика програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Інформатика програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Природознавство 5 клас для загальноосвітніх навчальних закладів

Основи здоров'я для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Трудове навчання для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Технічна творчість для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Географія. 6 - 9 класи

Фізична культура для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Історія для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Правознавство для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Фізика для 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Джерело: сайт МОНУ

2 квітня — Міжнародний день дитячої книги

Починаючи з 1967 року з ініціативи і за рішенням Міжнародної ради з дитячої книги (IBBУ) 2 квітня, в день народження великого казкаря Ганса Крістіана Андерсена, весь світ відзначає Міжнародний день дитячої книги.

Витоки дитячої книги сходять до епохи, коли в Англії з'явився верстат і У. Кекстон випустив у 1477 р. першу книгу англійською мовою. Серед його численних видань були байки Езопа і забавний "Роман про лиса". У 1658 році чеський священик і педагог Ян Коменський опублікував першу книгу для дітей "Світ чуттєвих речей в картинках" – підручник на латині з гравюрами. Протягом XVII століття дітей навчали і виховували в основному по Біблії і книг релігійного змісту.

XVIII століття подарувало дітям два великих романи: "Робінзон Крузо" Д. Дефо і "Подорожі Гуллівера" Дж. Свіфта. У той же час і дітей, і дорослих однаково залучили дешеві видання народних казок, балад і переказів.

Початок золотого століття дитячої літератури відноситься до середини XIX століття. До цього часу нарешті визнали, що дітям, крім підручників і релігійних творів, потрібні власні книжки.

Дивно, але література для дітей часто приводила у захват і дорослих. Сама королева Великобританії зачитувалася "Пригодами Аліси в Країні чудес" Л. Керрола, насолоджуючись вільною грою фантазії і гумору. Але й казки ніхто не відміняв. І самим великим казкарем на всі часи, напевно, залишиться Ганс Християн Андерсен.
Двадцяте століття подарувало юним читачам Пітера Пена, Мері Поппінс, Старика Хоттабича, Гаррі Поттера і багатьох інших чудових героїв. Ось уже понад півстоліття діти і дорослі зачитуються трилогією "Володар кілець" Дж. Р.Р. Толкієна. Дитячі книги вбирають у себе цілий світ, все цікаве, що буває на світі.

Вітаємо юних книголюбів зі святом!

Бажаємо, щоб ваші книжкові полиці поповнювалися цікавими книгами,

а читання приносило задоволення і приємні враження!

Вікторина "Хто цей дерев`яний хлопчик?"

1. Яка була шапочка у Буратіно? (Смугаста)

2. Чи однакові були бубони на курточці? (Ні, темний і світлий)

3. Що було написано на дощечці у кота Базиліо?(Сліпий)

4. Із скількома костилями була Ліса Аліса? (З одним)

5. Кому писав свої вірші П'єро? (Мальвіні)

6. Скільки було монет у Буратіно? (П'ять)

7. Скільки коштував білет у цирк? (Чотири сольдо)

8. З чого була курточка у Буратіно? (З паперу)

9. Що ловив лікар Дуремар? (П'явок)

10. Ким був П'єро? (Поетом)

11. Хто такий Артемон? (Песик)

12. Хто така Мальвіна? (Дівчинка з блакитним волоссям)

13. Хто такий Карабас Барабас? (Директор театру)

14. Хто така Тартіла? (Черепаха)

15. Хто такий Папа Карло? (Батько Буратіно)

16. Яке речення писав Буратіно під диктовку Мальвіни? (А роза упала на лапу Азора)

17. Хто визволив Буратіно із комірчини? (Летюча миша)

18. Буратіно був одягнений в штани чи шорти?(Шорти)

19. Що їв Буратіно в харчевні? (Три скибочки хліба)

20. А що їли Карабас Барабас і Дуремар? (Спагеті, м'ясо, вино)

21. Яку кару (покарання) придумав Карабас Барабас для Буратіно? («Однією рукою покладу, другою прихлопну, і буде мокре місце»)

22. А Дуремар яке придумав покарання?(Напустити дюжину п'явок)

23. Де сидів Буратіно? (В глечику)

24. Як дізнався тайну ключика Буратіно? (Підслухав)

25. Де були чарівні двері? (В комірчині у Папи Карло)

26. За скільки грошей продав Буратіно Азбуку? (За чотири сольдо)

27. Коли Карабас Барабас ставав добрим? (Коли чхав)

28. Як Буратіно зробив, щоб Карабас Барабас чхав?(Дмухнув у вогнище)

29. В яку країну вели його кіт і лисиця? (В країну Дурнів)

30. Що було б з грошима, якщо їх у цій країні посадити? (Виросло б дерево з монетами замість листя)

31. Які чарівні слова треба було говорити, саджаючи гроші? Який виконати ритуал? (Покласти монети, посолити, полити, засипати і сказати: фрекс, кекс, бекс)

32. Коли б виросло дерево? (Вранці)

Він вчив любити Україну


Золотими літерами в історію рідної України увійшло ім’я Великого Кобзаря – Тараса Григоровича Шевченка. В усьому світі цього поета, художника, митця знають, шанують, величають, називають Генієм і Пророком.
Глибше вивчити Шевченкову літературну спадщину, краще знати його мистецькі твори допоможе вам книжкова поличка «Уклін тобі, Тарасе», яка оформлена у шкільній бібліотеці.

Конкурс читців-декламаторів

26 березня відбувся конкурс читців поезій Т.Г. Шевченка серед учнів 1-4 класів, присвячений 201 річниці від дня народження поета.

Діти декламували вірші з різних етапів життєтворчості Тараса Григоровича, намагаючись передати всі емоції, вкладені автором у рядки.

Висновок один: росте надзвичайно талановите покоління, яке свідомо ототожнює себе з Україною і всим українським!

ПАМ’ЯТНІ ДАТИ І ЮВІЛЕЇ 2015 РОКУ

Додаток до Постанови Верховної Ради України від 11 лютого 2015 року № 184-VIII

ПАМ’ЯТНІ ДАТИ І ЮВІЛЕЇ 2015 РОКУ

Цього року на державному рівні відзначатимуться такі пам’ятні дати і ювілеї:

I. Відомих подій в Україні:

  • 1000 років з часу заснування міста Борисполя Київської області (1015);
  • 600 років з часу першої писемної згадки про місто Одесу (1415);
  • 600 років з часу надання місту Рогатину Івано-Франківської області Магдебурзького права (1415);
  • 475 років з часу першої писемної згадки про місто Тернопіль (1540);
  • 400 років з дня заснування Київського Богоявленського братства і школи при ньому (15.10.1615), яка згодом перетворилася на колегію (1632) та Києво-Могилянську академію (1701);
  • 390 років з дня укладення першого в історії військово-політичного союзу між Запорізькою Січчю та Кримським ханством - Базавлуцької угоди (03.01.1625);
  • 350 років з дня проголошення гетьманом України Петра Дорошенка - одного з найвидатніших борців за незалежність та цілісність українських земель (28.08.1665);
  • 175 років з часу виходу в світ першої поетичної збірки Тараса Шевченка "Кобзар" (1840); 150 років з часу заснування Полтавського товариства сільського господарства (1865);
  • 150 років з дня заснування Одеського національного університету імені І. Мечникова (13.05.1865);
  • 150 років з часу заснування Острозького Кирило-Мефодіївського православного церковного братства та братської бібліотеки (07.1865);
  • 125 років з дня заснування Русько-української радикальної партії - першої української політичної партії (04.10.1890);
  • 100 років з часу боїв за гору Маківка між підрозділами Українських січових стрільців та російською армією (29.04-04.05.1915);
  • 90 років з дня заснування Спілки української молоді (СУМ) (16.06.1925);
  • 85 років з дня початку масових антирадянських повстань та виступів в Українській СРР (15.02.1930);
  • 75 років з часу заснування Рівненського учительського інституту (нині - Рівненський державний гуманітарний університет) (1940); 75 років з дня заснування Станіславського учительського інституту (нині - Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника) (01.03.1940);
  • 70 років з дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (08-09.05.1945);
  • 25 років з дня відновлення українського парламентаризму - перших порівняно демократичних виборів до Верховної Ради Української РСР (04.03.1990);
  • 25 років з дня проголошення Декларації про державний суверенітет України (16.07.1990);
  • 25 років з дня початку Студентської революції на граніті (02.10.1990).

II. Видатних особистостей:

  • 960 років з дня народження Нестора Літописця (1055-1113), історика і літератора;
  • 420 років з дня народження Богдана Хмельницького (1595-1657), гетьмана України, творця Української держави, полководця; 250 років з дня народження Василя Полетики (1765-1845), історика, громадського діяча;
  • 3 січня - 120 років з дня народження Бориса Лятошинського (1895-1968), композитора, диригента, педагога, музично-громадського діяча;
  • 8 січня - 80 років з дня народження Василя Симоненка (1935-1963), поета, письменника, журналіста;
  • 15 січня - 200 років з дня народження Василя Подолинського (1815-1876), громадсько-політичного діяча, публіциста;
  • 20 січня - 150 років з дня народження Михайла Туган-Барановського (1865-1919), економіста, державного діяча, члена Центральної Ради;
  • 27 січня - 100 років з дня народження Якова Гніздовського (1915-1985), художника, кераміста та мистецтвознавця;
  • 28 січня - 90 років з дня народження Леоніда Молодожанина (псевдонім - Лео Мол) (1915-2009), скульптора, живописця;
  • 2 лютого - 170 років з дня народження Івана Пулюя (1845-1918), фізика, електротехніка, винахідника, громадського діяча;
  • 11 лютого - 120 років з дня народження Петра Дяченка (1895-1965), військового діяча, полковника, командира полку "Чорних запорожців" Армії УНР;
  • 20 лютого - 130 років з дня народження Дмитра Абриньби (1885-1918), військового діяча, командира Гайдамацького куреня Армії УНР;
  • 20 лютого - 110 років з дня народження Уласа Самчука (1905-1987), письменника, драматурга;
  • 21 лютого - 100 років з дня народження Євгена Ліфшиця (1915-1985), фізика- теоретика;
  • 25 лютого - 110 років з дня народження Павла Вірського (1905-1975), балетмейстера і хореографа;
  • 13 березня - 130 років з дня народження Ольгерда Бочковського (1885-1939), політолога і етнолога, політичного діяча;
  • 19 березня - 120 років з дня народження Максима Рильського (1895-1964), поета, перекладача, літературознавця, громадського діяча;
  • 21 березня - 145 років з дня народження Олександра Лотоцького (1870-1939), громадсько-політичного і державного діяча, вченого, педагога, публіциста;
  • 4 квітня - 100 років з дня народження Миколи Лемика (1915-1941), політичного діяча;
  • 7 травня - 160 років з дня народження Миколи Кащенка (1855-1935), біолога, ембріолога, селекціонера; 1
  • 5 травня - 170 років з дня народження Іллі Мечникова (1845-1916), імунолога та мікробіолога;
  • 16 травня - 120 років з дня народження Тодося Осьмачки (1895-1962), письменника, перекладача;
  • 27 травня - 100 років з дня народження Олександра Гіталова (1915-1994), державного і громадського діяча, хлібороба;
  • 5 червня - 90 років з дня народження Миколи Плав’юка (1925-2012), політичного і громадського діяча, останнього Президента УНР в екзилі;
  • 12 липня - 100 років з дня народження Петра Тронька (1915-2011), історика, організатора музейної та краєзнавчої справи, громадського діяча;
  • 15 липня - 1000 років з дня смерті Великого Князя Київського Володимира Святославовича (962-1015), хрестителя Київської Русі;
  • 16 липня - 130 років з дня народження Володимира Сальського (1885-1940), військового діяча, генерала-хорунжого Армії УНР;
  • 28 серпня - 250 років з дня народження Тадеуша Чацького (1765-1813), польського освітнього діяча, дослідника історії України, засновника Кременецького ліцею;
  • 29 серпня - 140 років з дня народження Лонгина Цегельського (1875-1950), громадсько-політичного діяча, дипломата, адвоката, журналіста, видавця;
  • 7 вересня - 140 років з дня народження Олександра Мурашка (1875-1919), живописця, педагога, громадського діяча;
  • 10 вересня - 130 років з дня народження Олександра Палладіна (1885-1972), біохіміка, громадсько-політичного діяча, педагога;
  • 12 вересня - 140 років з дня народження Олександра Кошиця (1875-1944), хорового диригента, композитора і етнографа;
  • 22 вересня - 180 років з дня народження Олександра Потебні (1835-1891), мовознавця, літературознавця, фольклориста, філософа, педагога;
  • 29 вересня - 170 років з дня народження Івана Карпенка-Карого (справж. - Тобілевич) (1845-1907), письменника, драматурга, актора, режисера;
  • 25 жовтня - 95 років з дня народження Султана Амет-Хана (1920-1971), військового льотчика, випробувача, двічі Героя Радянського Союзу;
  • 26 жовтня - 130 років з дня народження Андрія Ніковського (1885-1942), громадсько- політичного діяча, члена Центральної Ради, літературознавця, мовознавця, журналіста;
  • 28 жовтня - 120 років з дня народження Майка Йогансена (1895-1937), письменника, перекладача, журналіста, критика;
  • 6 листопада - 160 років з дня народження Дмитра Яворницького (1855-1940), історика, археолога, етнографа, письменника;
  • 26 листопада - 110 років з дня народження Ніла Хасевича (1905-1952), художника, політичного діяча та підпільника;
  • 3 грудня - 140 років з дня народження Олександра Греківа (1875-1959), військового діяча, генерала-хорунжого Армії УНР, командувача Української галицької армії;
  • 25 грудня - 120 років з дня народження Григорія Верьовки (1895-1964), композитора, хорового диригента і педагога.

III. Відомих подій світової історії:

  • 15 червня - 800 років з дня затвердження Великої хартії вольностей (Magna Carta) (1215), першого правового акта, в якому закладено основи концепції прав людини;
  • 1 серпня - 40 років з дня підписання Гельсінського акта - Заключного акта Наради з безпеки і співробітництва в Європі (1975), день утворення ОБСЄ;
  • 25 серпня - 95 років з дня завершення Варшавської битви (1920), де польські та українські війська здобули перемогу над військами Червоної армії;
  • 2 вересня - 70 років з дня завершення Другої світової війни (1945).

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 5 від 06 січня 2015 року

Про затвердження інструктивно-методичних
матеріалів для загальноосвітніх навчальних закладів

Відповідно до Положення про конкурсний відбір оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 жовтня 2014 р. № 1149, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 жовтня 2014 р. за № 1359/26136, та наказу Міністерства освіти і науки України від 11 грудня 2014 р. № 1461 "Про проведення конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів" наказую:

1. Затвердити Інструктивно-методичні матеріали для загальноосвітніх навчальних закладів щодо оформлення та передачі результатів відбору електронних версій оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів з кожного навчального предмета, що додаються.

2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Заступник Міністра П. Б. Полянський

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України
06.01.2015 № 5

Інструктивно-методичні матеріали
для загальноосвітніх навчальних закладів щодо оформлення та передачі результатів відбору електронних версій оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів з кожного навчального предмета

Конкурсний відбір оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів (далі – Конкурс) здійснюється з метою відбору якісного навчально-методичного забезпечення предметів інваріантної складової Типових навчальних планів для початкової та основної школи з навчанням українською мовою, а також мовами національних меншин (крім перекладних) та загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням навчальних предметів для кожного класу окремо згідно з переліком, який затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 11 грудня 2014 р. № 1461 "Про проведення конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів".

Відповідно до Положення про конкурсний відбір оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 жовтня 2014 р. № 1149 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 жовтня 2014 р. за № 1359/26136, на ІІ етапі Конкурсу вчителі загальноосвітніх навчальних закладів (далі – ЗНЗ) ознайомлюються з електронними версіями оригінал-макетів підручників і надають пропозиції керівнику ЗНЗ для прийняття рішення щодо відбору електронних версій оригінал-макетів підручників з кожного навчального предмета, який вивчається в цьому навчальному закладі. Це здійснюється для того, щоб на наступний навчальний рік до кожного ЗНЗ надійшли друковані примірники саме тих підручників для учнів 4 та 7 класів, які будуть обрані цим ЗНЗ.

Відбору електронних версій оригінал-макетів підручників на репозитарії цифрового навчального контенту (далі — Репозитарій) передує перевірка ЗНЗ на порталі Репозитарію контактних даних про ЗНЗ. Детальна інструкція буде оприлюднена на офіційному веб-сайті Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (далі – ІІТЗО) та Репозитарії до кінця січня 2015 року. Протягом лютого 2015 року будуть проведені ознайомчі вебінари щодо роботи із Репозитарієм.

Вчителям ЗНЗ у період з 02 по 20 березня 2015 року необхідно ознайомитися з електронними версіями оригінал-макетів підручників, які братимуть участь у ІІ етапі Конкурсу. Підручники для відбору переглядаються безпосередньо в Репозитарії, та за правами видавця можуть бути завантажені для локального перегляду вчителями. Загальні умови щодо використання указані на порталі Репозитарію.

Відбір електронних версій оригінал-макетів підручників здійснюється паралельно у два способи. Безпосередньо після перегляду текстів підручників на Репозитарії та шляхом роздруку паперового примірника документа.

Оформлення результатів відбору електронних версій оригінал-макетів підручників у Репозитарії здійснюється згідно з формою, наведеною у додатку 3 до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 грудня 2014 р. № 1461. Результати відбору електронних версій оригінал-макетів підручників засвідчуються підписом керівника (заступника керівника) ЗНЗ та печаткою цього навчального закладу.

Форма, що має бути передана із мокрою печаткою до ІІТЗО може бути роздрукована при відборі електронних версій оригінал-макетів підручників у Репозитарії, або самостійно навчальним закладом.

Зразки оформлення результатів відбору електронних версій оригінал-макетів підручників загальноосвітніми навчальними закладами розміщено на офіційному веб-сайті Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (iitzo.gov.ua) та Репозитарії (ua.lokando.com) на сторінці "Конкурс підручників".

Щодо кодування. Область (регіон) кодується двозначним кодом. Район/місто п’ятизначним кодом. Населений пункт не кодується. ЗНЗ має восьми значний унікальний код. Кодування відповідає таблицям контингенту, попередньо направлених ІІТЗО до органів управління освітою обласних, Київської міської державних адміністрацій.

Кожен ЗНЗ самостійно зазначає мову навчання та іноземні мови, що вивчатимуться у 4 та 7 класах у 2015/2016 навчальному році.

Під час оформлення результатів відбору електронних версій оригінал-макетів підручників у Репозитарії необхідно врахувати, що в колонці «Кількість підручників» зазначається число, яке відповідає кількість учнів даного ЗНЗ у 2014/2015 навчальному році:

- 4 клас - кількість учнів, які навчаються у 3 класі;

- 7 клас - кількість учеів, які навчаються у 6 класі.

Увага! Кількість підручників з певного навчального предмета не може бути більшою за кількість учнів на даній паралелі класів.

Якщо в ЗНЗ кількість 4-х або 7-х класів більше одного, то вчителі кожного навчального предмета можуть відбирати різні електронні версії оригінал-макетів підручників для кожного класу. Кількість підручників однієї назви має відповідати кількості учнів у класі.

Колонку "Ідентифікатор підручника за Репозитарієм" ЗНЗ не заповнюють.

Кожному ЗНЗ з 02 до 20 березня 2015 року необхідно надіслати результати відбору електронних версій оригінал-макетів підручників на папері до ІІТЗО (03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 36, загальний відділ).

Результати відбору електронних версій оригінал-макетів підручників в електронному вигляді (відсканований документ у pdf-форматі) з 02 до 20 березня 2015 року необхідно надіслати на електронну адресу konkursmon.2014@gmail.com.

Керівник ЗНЗ несе відповідальність:

1) за надану інформацію щодо коректності контактної інформації про ЗНЗ;

2) за організацію обов’язкового перегляду вчителями ЗНЗ електронних версій оригінал-макетів підручників, які братимуть участь у ІІ етапі Конкурсу;

3) за достовірність даних щодо відбору електронних версій оригінал-макетів підручників з кожного навчального предмета, який вивчається в цьому навчальному закладі;

4) за своєчасне оформлення результатів відбору електронних версій оригінал-макетів підручників у Репозитарії;

5) за своєчасну передачу результатів відбору електронних версій оригінал-макетів підручників з кожного навчального предмета до ІІТЗО та в електронному вигляді (pdf-формат) на електронну адресу konkursmon.2014@gmail.com.

Заступник директора
Інституту інноваційних
технологій і змісту освіти Ю. І. Завалевський

Джерело: Освіта.ua

ЧИ ВСЕ МИ ЗНАЄМО ПРО КНИГУ?

Мандрівка книжковим містом

У четвер 16 жовтня в рамках проведення щорічного Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек у Гоголівській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів відбувся дитячий ранок «Мандрівка книжковим містом» для учнів 1-А та 2-Б класів. Шкільний бібліотекар Будя Надія Іванівна зачитала дітям правила поводження з книгою і провела пізнавальну гру про казкових персонажів, а вони розповідали вірші та прислів’я про книжки і загадували одне одному загадки. Також школярі подарували бібліотеці свої книжки, щоб інші діти теж могли брати їх і читати.

Учні дізналися, що потрібно робити, щоб книга довго була охайною, чистою, цілою і пообіцяли добре ставитись до своїх підручників та домашніх книжок.

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек


Для розкриття потенціалу шкільних бібліотек, підняття їх престижу, привернення уваги учительської, учнівської та батьківської громадськості до книги Міністерство освіти і науки України (МОН) видалонаказ «Про проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек» від 12.08.2014 № 931.
У наказі йдеться про те, що Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек проводитимуть щорічно і триватиме він із 1 по 31 жовтня у рамках Міжнародного місячника шкільних бібліотек.

Сонячної вересневої днини, у Всеукраїнський день бібліотек, радо зустрічала своїх користувачів бібліотекар загальноосвітньої школи. Сама назва - Всеукраїнський свідчить, що це свято не тільки професійне, а й загальнонародне, адже кожна людина хоча б раз у житті була у бібліотеці, бо без книги нема знань.

В цей день стартувала акція "Книга - в дарунок бібліотеці". Двадцять книг різноманітної тематики поповнили фонд нашої бібліотеки.

150 років від дня народження Михайла Коцюбинського

17 вересня 2014 року виповнюється 150 років від дня народження неперевершеного майстра художнього слова Михайла Коцюбинського.

СкачатьМихайло Коцюбинський.pdf
Adobe Acrobat документ [664.0 KB]
Скачать

Готуємось до державної підсумкової атестації

Збірники завдань ДПА-2014 у старшій школі (11 клас)
Електронні версії збірників завдань державної підсумкової атестації учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році

Збірники завдань ДПА-2014 у основній школі (9 клас)
Електронні версії збірників завдань державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році

Збірники завдань ДПА-2014 у початковій школі (4 клас)
Електронні версії збірників завдань державної підсумкової атестації учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році

Нормативні документи ДПА 2014 року
Нормативно-правова база державної підсумкової атестації (ДПА) учнів шкіл, що проводиться у 2014 році

Звільнення від проходження ДПА
Особи, які атестуються за результатами річного оцінювання та можуть бути звільнені від проходження державної підсумкової атестації

Державна підсумкова атестація в старшій школі у 2014 році. ДПА 11 клас
У 2013/2014 навчальному році державна підсумкова атестація в старшій школі (11 клас) проводиться з трьох предметів

Державна підсумкова атестація в основній школі у 2014 році. ДПА 9 клас
У 2013/2014 навчальному році державна підсумкова атестація учнів 9-х класів (основна школа) проводиться з п'яти навчальних предметів

Державна підсумкова атестація в початковій школі у 2014 році. ДПА 4 клас
У 2013/2014 навчальному році державна підсумкова атестація у початковій школі проводиться з української мови (мова та читання) та математики

Білети ДПА 2014. 9 клас. Інформатика (усна форма)
Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації з інформатики у 2013/2014 навчальному році в усній формі. 9 клас

Білети ДПА 2014. 9 клас. Художня культура (усна форма)
Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації з художньої культури у 2013/2014 навчальному році в усній формі. 9 клас

Білети ДПА 2014. 9 клас. Фізика (усна форма)
Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації з фізики у 2013/2014 навчальному році в усній формі. 9 клас

Білети ДПА 2014. 9 клас. Хімія (усна форма)
Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації з хімії у 2013/2014 навчальному році в усній формі. 9 клас

Білети ДПА 2014. 9 клас. Правознавство (усна форма)
Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації з правознавства у 2013/2014 навчальному році в усній формі. 9 клас

Білети ДПА 2014. 9 клас. Всесвітня історія (усна форма)
Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації з всесвітньої історії у 2013/2014 навчальному році в усній формі. 9 клас

Білети ДПА 2014. 9 клас. Історія України (усна форма)
Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації з історії України у 2013/2014 навчальному році в усній формі. 9 клас

Білети ДПА 2014. 9 клас. Інтегрований курс «Література» (російська та світова) (усна форма)
Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації з інтегрованого курсу «Література» (російська та світова) у 2013/2014 навчальному році в усній формі. 9 клас

Білети ДПА 2014. 9 клас. Світова література (усна форма)
Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації зі світової літератури у 2013/2014 навчальному році в усній формі. 9 клас

Білети ДПА 2014. 9 клас. Українська література (усна форма)
Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації з української літератури у 2013/2014 навчальному році в усній формі. 9 клас

Джерело: сайт Osvita.ua; сайт методцентру

До 200-річчя з дня народження Т.Г.Шевченка

Нормативно-правове забезпечення

Виховні заходи

У бібліотеці триває активна підготовка з відзначення 200-річчя від дня народження Тараса Григоровича Шевченка. У рамках підготовки до святкування знаменної дати та з метою вивчення життєвого шляху та творчої спадщини Кобзаря, запрошуємо всіх взяти участь в організації та проведенні культурно-мистецьких, просвітницьких заходів.

День Київщини 2015-2016 н.р

виставки, круглий стіл в 5-х класах

/Files/images/den_kivschini/PA156386.JPG/Files/images/den_kivschini/PA216411.JPG/Files/images/den_kivschini/PA156387.JPG/Files/images/den_kivschini/PA206406.JPG/Files/images/den_kivschini/PA206405.JPG/Files/images/den_kivschini/PA216412.JPG

Основна частина

Зміна ціннісних орієнтирів шкільної освіти вимагає перебудови усіх складових компонентів сучасної освіти. Серед них шкільна бібліотека займає особливе місце. Освітній процес у сучасній школі зорієнтований на озброєння школярів методами пізнання й аналізу теоретичних положень основ наук, оволодіння ними за допомогою нових способів мислення, навичками систематичної роботи з джерелами інформації.

Залучення шкільної бібліотеки до їх розв`язання посилює її освітні функції та педагогічну спрямованість.

У нових умовах суспільного розвитку держава робить запит на особистість, здатну активно включатися в систему суспільних і творчих відносин, особистість високоморальну, мобільну в своєму розвитку, особистість, яка добре знає і розуміє що робить, куди і навіщо йде, яка обов`язково знайде своє місце в житті та суспільних процесах, що відбуваються в державі.

Школа покликана сформувати творчу, гуманістично орієнтовану особистість, здатну реалізувати свої природні здібності й талант, вибудувати перспективу свого інтелектуального життя. До цього процесу має долучитися і шкільна бібліотека. Вона має стати центром інтелектуальної діяльності та інтелектуального дозвілля учнівської молоді. Шкільна бібліотека повинна зробити вагомий внесок у збереження та розвиток культурних цінностей, поглиблювати знання читачів-школярів з історії культури, культурного розвитку українського народу, нації, людства.

Шкільна бібліотека має активно долучитися до реалізації школою основних її виховних функцій та завдань і утвердитись, як центр духовного становлення особистості. У добу інформації шкільна бібліотека має набути статусу інформаційного центру, який буде здійснювати інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу, інформування читачів за допомогою традиційних і нетрадиційних носіїв інформації.

Сучасне освітянське життя вимагає модернізації змісту діяльності шкільних бібліотек, впровадження в шкільну бібліотечну справу інновацій. Керуючись положенням «Закону про освіту», «Про бібліотеку та бібліотечну справу», «Концепції інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів» шкільною бібліотекою, спільно з адміністрацією школи та педагогічним колективом була розроблена Концепція розвитку шкільної бібліотеки на 2009-2012 роки.

Мета та завдання

- Створення сприятливих і комфортних умов для розвитку навчально-виховного процесу, розвитку комплексного навчально-методичного забезпечення предметів.

- Створення умов для роботи з комп`ютерними програмами та CD-ROM технологіями.

- Створення позитивного іміджу бібліотеки через пошук сучасних , найбільш привабливих для читача форм популяризації книги.

- – Удосконалення системи організації відкритого доступу читача до різноманітних джерел інформації.

- Повноцінне задоволення потреб учасників навчально-виховного процесу в навчальній, довідковій і науково-популярній літературі, забезпечення її різноманітності.

- Своєчасне надання учням і вчителям доступу до потрібної інформації, удосконалення досвіду під час аналізу інформаційних потреб , задоволення освітніх індивідуальних запитів, інтересів.

- Виховання культури читання.

- Удосконалення програмного забезпечення.

- Модернізація моніторингової діяльності бібліотеки.

- Модернізація бібліотечного фонду.

- Комп`ютерна каталогізація та обробка інформації.

- Спільна робота бібліотекарів, учнів та вчителів у проведенні уроків та позакласних заходів із застосуванням різних носіїв інформації.

- Проведення заходів, що сприяють збагаченню життєвого досвіду учнів і передачі культурних цінностей.

- Оформлення відповідних поличок літератури, фонду наукової і науково-популярної літератури, альтернативних навчальних підручників.

- Поліпшення якості бібліотечного, бібліографічного, педагогічного, інформаційного, методичного технічного і технологічного консультування користувачів бібліотеки.

- Надання нового змісту інформаційно-бібліографічній просвіті батьківської громадськості.

Пріоритетні напрямки розвитку шкільної бібліотеки

- Якнайповніше сприяння реалізації державної політики в галузі освіти.

- Інформаційне забезпечення особистісних потреб користувачів під час поглибленого вивчення суспільно-гуманітарних та природничих предметів.

- Формування навичок систематизації та особистісної оцінки інформації.

- Формування авторських програм читацького розвитку, виховання свідомого, вдумливого, грамотного читача з високим рівнем бібліографічної культури.

- Всебічне сприяння підвищенню фахової майстерності педагогів.

- Реформування бібліотеки в шкільну медіа теку.

Умови реалізації

- Створення комп`ютерних робочих місць для бібліотекарів, вчителів, учнів.

- Співпраця адміністрації школи, педагогічного колективу та працівників бібліотеки.

- Матеріально-технічне забезпечення.

- Ремонт бібліотеки.

- Придбання комп`ютерної програми, що відповідає вимогам бібліотечної роботи.

- Підключення до мережі Інтернет та локальної міської мережі.

Очікувані результати

- Створення позитивного іміджу бібліотеки.

- Створення сприятливих і комфортних умов для організації навчально-виховного процесу.

- Створення нової моделі читача.

- Модернізація бібліотечного фонду.

- Модернізація моніторингової діяльності бібліотеки.

- Створення Медіатеки – шкільного бібліотечно-інформаційного центру.

Принципи оновленої шкільної бібліотеки

- Співпраця з педагогічним колективом.

- Повноцінне використання всіх інформаційних ресурсів бібліотеки.

- Використання інноваційних технологій інформаційного забезпечення для задоволення потреб користувачів.

- Інтеграція з навчально-виховним простором школи.

- Використання баз даних інших бібліотек.

- Зміна іміджу шкільної бібліотеки у свідомості користувачів.

- Зосередженість на користувачеві.

- Створення комфортного інформаційного середовища (естетичний дизайн, зона відпочинку, зручне розташування).

- Відкритість та доступність бібліотеки ( відкритий доступ до фондів, рівні можливості всім користувачам ).

- Нова політика комплектування бібліотечних фондів ( поряд з традиційними носіями інформації – електронні носії інформації ).

- Нові шляхи поповнення фонду : бібліотечний маркетинг, фандрейзинг, обмінно-резервні фонди інших бібліотек, благодійні фонди, добровільні пожертвування, доброчинні акції, ділові стосунки з видавництвами.

Функції шкільної бібліотеки

Освітня:

♦ Озброєння школярів методами пізнання й аналізу теоретичних положень основ наук; навичками систематичної роботи з джерелами інформації.

♦ Формування в шкільній бібліотеці фонду літератури за основними галузями знань, який би якнайповніше задовольняв освітні потреби і запити школярів, забезпечував можливість їхньої ефективної індивіду¬альної освітньої та групової діяльності.

♦ Співпраця шкільного бібліотекаря з педагогічним колективом.

♦ Долучення шкільної бібліотеки до розв'язання навчальним закладом прямих функцій навчання.

Соціальна:

♦ Допомогти учню у формуванні ціннісно-світоглядної орієн¬тації в час глибоких змін, що відбуваються в суспільстві; психологічної стійкості; уміння жити в гармонії з суспільством, природою, самим собою.

Інтелектуальна:

Формування інтелектуального потенціалу держави, творчої, гуманістично орієнтованої особистості, здатної реалізувати свої природні здібності й талант, вибудувати перспективу свого інтелектуального життя.

Самоосвітня:

♦ Сприяти пізнавальній діяльності - цілеспрямованій, систематичній, керованій самим школярем роботі, необхідної для вдоскона¬лення його освітнього та інтелектуального рівня; стимулювати цей процес; надавати консультації щодо організації самоосвітньої діяльності.

♦ Якнайповніше забезпечити потреби такого школяра в літературі, яка задовольняє його пізнавальні інтереси.

Культурологічна:

Поглиблення знань читачів-школярів з історії культури, культурного розвитку українського народу, нації, людства; виробляти вміння розуміти історію та культуру, традиції та цінності свого народу.

Виховна:

♦ Патріотичне виховання, формування високого рівня правової культури та законослухняності учнівської молоді, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів.

♦ Моральне виховання, що передбачає прищеплення й розвиток моральних почуттів, наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей.

♦ Трудове виховання, метою якого є формування творчої, працелюбної особистості, умілого господаря.

♦ Екологічне виховання, що передбачає формування високого рівня екологічної культури особистості, яка усвідомлює себе частиною природи і наділена почуттям відповідальності за неї як за національне багатство.

♦ Фізичне виховання, метою якого є утвердження здорового способу життя, повноцінного фізичного розвитку особистості.

Інформаційна:

Повноцінне інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу; повноцінне методичне забезпечення навчально-вихов¬ного процесу; інформування батьківської громадськості; систе¬матичне ознайомлення читачів з традиційними і нетрадиційними носіями Інформації; вивчення інформаційних потреб та запитів читачів, їх повноцінне задоволення, інформаційний сервіс шкільної бібліотеки.

Електронні бібліотеки


http://chtyvo.org.ua - найбільша повністю вільна (не вимагає реєстрації) електронна бібліотека літератури українською мовою в мережі Інтернет. Всі твори українських та закордонних авторів, які є в шкільній програмі, але відсутні в нашій бібліотеці, можна безкоштовно звідси завантажити!

http://javalibre.com.ua - ця електронна бібліотека спеціалізується на українській літературі (класичній та сучасній). Особливістю цього ресурсу є - орієнтація на мобльні присторої. Всі книги представлені в форматах jar,jad,txt,fb2,epub,doc,що дозволяє зручно читати книги на мобільних пристроях (е-рідерах, планшетах й, навіть, - телефонах). Також, цей ресурс містить зручний конвертер текстів, тому Ви самі можете змінити формат улюбленої книги на той, який підтримує ваш ґаджет.

http://www.barabooka.com.ua - Простір дитячої української книги - сайт повністю присвячений дитячій літературі. На ньому Ви матимете змогу: ознайомитися з книжковими новинками, підібрати книгу для дітей відповідно до їх віку табагато іншого.

http://www.elibukr.org - «Електронна бібліотека України: створення Центрів знань в університетах України» – інноваційний проект, що об’єднує бібліотеки вищих навчальних закладів, національні бібліотеки та інші організації України. Метою проекту є забезпечення доступу до світової наукової інформації, створення власних академічних ресурсів, а також інтеграція української науки та бібліотечної справи у світову наукову комунікацію.

https://openlibrary.org - (Вільна бібліотека) — електронна бібліотека, проект некомерційної організації Internet Archive у співпраці з Open Content Alliance, станом на лютий 2014 року нараховує 20 млн оцифрованих книг, які знаходяться у відкритому доступі. Увага, Пошукові запити необхідно робити латинською абеткою. Також з наданого Бостонською публічною бібліотекою списку книг можна вибрати таку, яка буде безкоштовно оцифрована.

http://www.gutenberg.org/wiki/Main_Page Прое́кт Гутенберг (англ. Project Gutenberg, скорочення — PG) — громадська (добровільна) ініціатива з оцифрування, архівування і поширення культурних творів. Заснована 1971 Майклом Хартом (англ. Michael S. Hart ), є найстарішою універсальною електронною бібліотекою. Більшість одиниць цієї колекції є повні тексти книг, які знаходяться в суспільному надбанні. Проект намагається робити максимально вільний і довготривалий доступ до колекції, використовує відкриті формати даних, які можна використовувати на комп'ютерах різних типів. Крім власне книг, в бібліотеці доступні аудіокниги, музика і т.п.

Кiлькiсть переглядiв: 1103

Коментарi

  • Donkniga.com.ua

    2015-01-12 07:05:26

    Шановні співробітники школи! Книжковий інтернет-магазин ДОНКНІГА http://donkniga.com.ua/ пропонує Вам придбати методичну літературу для вчителів та адміністрації школи видавництв: "ОСНОВА", «Ранок», «Генеза», «Освіта» та ін., з 10%-ю знижкою від ціни видавництва. Знижка 15% на зошити для школярів !!! Знижка 10% на підручники для школярів !!! БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА по Україні при замовленні від 500 грн.! Зробити замовлення і проконсультуватися по будь-якому питанню Ви можете за телефонами: 095 150-95-41 097-782-50-57 063-988-98-77 або на сайті http://donkniga...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.